30.haftada başladım yıkamaya utulemeye.aklima geleni attım içine. aman hazırlayın gitsin.zaten 10 defa ya bı şeyler ekliyorsun ya çıkarıyorsun.aradan çıkmış olur.daha doğrusu 28.haftada bı rahatsızlığim oldu.erken doğum sandı doktor öyle olunca korktum.dedim acil bı şey olsa hiç bir şey yok.oylelikle hazırladım.Ne zaman ne olacak bilmiyoruz.37.haftam bitiyor hazır duruyor işte kaç haftadır iyi de oldu.simdi kolumu kaldıracak halim olmuyor.