Bana da yatış dediler yarin şehir Hastanesi’ne gidicem ozelde takip yaptiriyordum erken dogum riski var sehir hastanesine git yatış yapsinlar dedi 32+3 haftaligim bir hfta onden gidiyo bebek nst de 20 dk da 7 kez kasilmam oldu diye kasiklarimda cok siddetli sanci var belimde bacaklarimda seninde varmiydi bu sikayetlerin