Arzuu34 Günaydın kızlar. 19+0 dayız. 17 den itibaren hareketlerini hissediyorum çok şükür. Cuma günü detaylı ultrasonumuz var, bir de o gün ilk tetenoz aşısını olucam. Şimdilik herşey yolunda 😁😊
Kubranurbulur Ceydaper 17 haftayım hareketlerini hissediyorum içimde kayıyo bazen dokunup kaçıyo gibi 😂 bazen de balonlar patlıyo içerde her şekilde hissettim çok enerjiğim başından beri bulantılarım geçince daha da enerjik oldum şükür
Mmerveee Ceydaper biz de 16+4 olduk yaklaşık birkaç gündür hissediyorum sanki içerde kayıyor gibi 😍 halsizlik yorgunluk ve mide bulantilari hala var bende de ne zaman geçer ki 🙄
Cismmpoyraz48 hayathayal bazen abartiyoruz ama normalmis demekki geneli böyle annelerin korkutuo bazen ağrılar doktora sorsam hep normal 😁
SOBAHAR 22+3 bizde inşaallah ocak başı bekliyoruz. 18. Haftada hissetmeye başlamıştım. Çok farklı bi duyguymuş sanki hamile olduğumu ilk o zaman anladim
HilalAkif 22+0 olduk biz. Hamilelik iyi gidiyor. Birazcık erken dogma ihtimali var ama yine de Ocak annesi oluruz diye umut ediyoru m☺️ Ceydaper