Kızlar iki aylık oldik ve boğazım sis enfeksiyonda var yutkunmakda artık gittikçe zorlanıyorum ateste yapıyor sprey verdi doktor ama hiç bir ide yaramadı bir hafta oldu dabiliye verdi bunu kulak burun boğaz gitmeliyim antibiyotik bebeğe zarar verir mi napicam ben bu şekilde çok zorlanıyorum