Elfs Anneoluyorummmm x-ray cihazından geçmek bir sıkıntı oluşturmuyor ben daha önce araştırmıştım şimdi tekrar baktım yine aynı şeyler yazıyor.
Aydabdullah Anneoluyorummmm doktoorunuza soylemelisiniz xray cihazindan gececegiz vakitte hamile oldugunuzu belittmeniz lazim yuksem seviyede radyason zararlidir dikkat ediniz
Mozarella Anneoluyorummmm yok yok avm girişleri falan riskli değil canim araştırdım senin için makaleleri ama gecmesen daha iyi tabi. 1 kere için yıpratma kendini :)
BMelek Anneoluyorummmm doktor bilimsel net bir aciklamasi yok ama gecmemeni tavsiye ederim dedi interntte hep zararsiz yaziyor ama
Klcaysgl Bir kereden bişey olmaz bende unuttum geçtim geçen gün ama kontrolllerde bi sıkınti çikmadi bundan sonra daha dikkatli olmaliyiz canim 🤭
oguzweannesi Anneoluyorummmm ben de geçtim adliye olduğu için mecbur kaldım güvenlik anlayış göstermedi 😔
elfmoom Anneoluyorummmm x ray den geçemezsiniz. x ray çanta bagaj vs geçtiği yanda olan cihazdır, radyasyonu üst seviyede yüksektir. siz kapı dedektöründen geçiyorsunuz. belli bir tehlikesi riski yok , geçmeseniz daha iyi ama korkmayın hiç
[silindi] Eşim güvenlik özellikle tembihledi sakın geçme diye 7.aydir neredeyse hergün işe gidip gelmeme rağmen hiç geçmedim güvenliklerde anlayış gösteriyor zaten AVM de heryerde aynı
Anneoluyorummmm @[silindi] ben unutum geçtim gecmemek daha iyidir aklıma gelmedi demek yoksa gecmezdim. Ama cantalarn gectiği yer riskliymis ee ordanda gececek halimiz yok😁