Ben de hamile olduğumu öğrenince bıraktım. Normalde planlı bir gebelikti. Daha önceden bırakmam gerekiyordu ama yapamadım işte. Şimdi Eşim de benimle birlikte bıraktı. Zaten kokusuna bile katlanamıyorum artık. Gebelikte ilk 3 ay organ gelişimi açısından kritik öneme sahip. Lütfen siz de bırakın, mini minnak bebişinizi düşünün, onun minik kalbini incitmek istemezsiniz ❤️🍓