asyaa0 Semiha_t 12 haftalıkken hafif baş dönmem oluyordu 16 haftalıkken tamamen tüm şikayetlerim geçmişti şuan 19+5 deyim 🌸
Klcaysgl 19 haftalik oldum ama baş dönmesi sıkıntim hiç olmadi sadece kusma sorunum vardi o da geçti şükür
Berrafiliz 13+1 olduk baş dönmesi hiç yaşamadım diyebilirim ama mide bulantısından ayağa kalkamadığım için de olabilir 😄
Sedagncglu 4 haftalık olmuşuz bizde, kesemiz erken oluşmuş çok şükür. baş dönmesi, unutkanlık, mide yanması her şey mevcut 🤭🤭🤭🤭
H-s073 11+5 olduk ne yesem çıkarıyorum psikolojim bozuldu çocuk hiç vitamin alamıyor ne yapacam böyle ilaç aldım o bile fayda etmiyor
Sedagncglu H-s073 vitamin illa ki oluyordur bence, kendini strese sokma mide hassas bir organ ondan da etkilenir
H-s073 Sedagncglu gelişimi için bişeyler yemem lazım ama İnan hiç yok ne zamana kadar böyle gidecek bilmiyorum 🤷♀️ 😒
Sedagncglu H-s073 doktorum sabah kaşarlı tost yemenin mide bulantısını hafifleteciğini söyledi, fındık ceviz çig badem ye bide naneli şeker sürekli agzımda bütünleştik resmen
Elanurgvn61 Semiha_t 23 haftalık hamileyim ilk 10 hafta çok bas donmesi yaşadım gözlerim karardı şükür şuan yok❤
Semiha_t Happymami ben Happymami Happymami biz 6+4 olduk hiç kaşık agrımız olmadı sadece hafif bel agrısı oda geçiyor hemen