melekkizim_00 Kızlar dün misafir vardı yarım bardak içmiştim, bugün eve geldik akşam şişeyi atarken farkettim bugünde Dr gitmiştim bir sıkıntı yoktu bişey olmamıştır değil mi?
Hazal-karabulut1 Bir sorun olsaydi şimdiye olurdu miden o yarım bardağı algılamamıştır bile. Yiyeceklerin ve ilaçların skt geçtikten sonra 6 ay boyunca bir şey olmuyormus 6 aydan sonra sorun olurmuş, yarım bardaktan bir şey olmaz korkma.