Şimdi doğum yaptık sonrasında bi sorun yoksa bizi odaya alıyorlar buraya kadar okey peki sonrası süreç nasıl ilerliyor, yani makyajı saçı yapılı hamileler görüyorum ne ara yapıyorlar merak ediyorum 😅 saçımı düzleştirmeye halim olacak mı 🤔 çekim hemen o gün mü oluyor bize mi bağlı hastanenin kendine özel bikaç karelik pozları oluyo mu ? Ya da oda hazırlanırken nasıl bi süreç izleniyor 26haftalıkta herşeyi incik cincik düşünüyorsam sanırım hemen fırtlatıvercem ben ya dayanamayıp 😅