N1i2s3a4- Kızlar doğuramıyorum postu açan doğuruyor diyorlardı. Ne zamandır bir belirti yok diye çırpınıyordum. 😁 çok şükür nişanı gördük. Hafif hafif kasık ağrılarım var. Bakalım.. dualarınızı bekliyorum.
Semanurozgan N1i2s3a4- hadi gözünüz aydın biran önce dogurursunuz inşallah bende 36+3 oldum biran önce bekletmeden gelmesini bekliorum
Arducsumi_1 N1i2s3a4- Sağlıcakla kucağına al inşallah ☺️ bende 39+5 bakalım bekliyorum hiç bir belirti yok