Cemre61 hamileyseniz kanda beta yukselmeye baslamistir ama idrara tam gecmemis olabilir bende toplu test aldigim icin 1 hafta kala deli gibi test yapiyordum hep negatifti adete bir gun kala cok silik cikti 54 ile ogrendim yani bosuna test yapip strese girmeyin her insana gore degisiyor beta degeri idrara gecmesi ilk hamileligimde bir hafta kala cok yuksek bir degerle ogrendim biraz daha bekleyin, hakkinizda hayirlisi olsun