Anneyimm Iyi aksamlar kizlar.. Dun gece uyku sirasinda sol gogusumun altina bir agri girdi agridan uyandim sabaha gecer dusuncesiyle uyudum sabah kalktgmda hala ayniydi gun boyu devam etti ediyorda eglirken kalkarken uzanirken yada kolumu kaldrnca felan sabah sol gogs altndaydi simdi yavas yvas tam gosglerimina alt tarafnn oldugu diger kismada yayildi ozellikle sol tarafmda basnc hissediyorum nfes alip verirkn zorlaniyorum agrisindan sanki sol tarafa yuk yuklemisler gibi calisiyorum iki.uc gundur ise gec gittigm icin dktora da gitmiyim dedim sknti yapmsnlar diye kizmayin bana simdi bir pist acilir biz doktormuyuz net var bakin diye ama.netten baktim bisey bulamadm onun icin buraya yazmk istedim neden olur bu agri ya yasayan oldumu komsu usutmussundr ddi ama :(
Hafizebdk Anneyimm geçmiş olsun komşunuzun dediği gibi üşütmüş olabilirsiniz sıcak su torbası falan koymayı deneyin.