narinbianne öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim en kısa zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah bende dış gebelik yaşadım ama benim iğne ile sonlandırılmıştı 1 yıl sonra tekrar hamile kaldım ve 3 yaşında bi oğlum var %50 olasılık tekrar hamilelik oluyor diye biliyorum Rabbim in takdiri tabi siz üzülmeyin stres yapmayın sadece oluruna bırakın Allahım gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻😊