bende bugun gittim 12+3 um. cinsiyet tahmini yapabiliyomusunuz dedim. yapmadi abuk subuk konustu hatta, senin icin onemli degil sagligi heralde cinsiyetini ogrenmeye gelmissin buraya dedi. hayir dedim onemli olan sagligi ama tahmin yapanlar varmis hatta soyleyenlerde varmis dedim. ben tecrubeli degilim okadar dedi. cok uyuz bi doktordu. daha belli olmaz de gec mesela yada belli olmaz ama bi bakiyim de yok daha belli degil de. sonucta ilk hamileligim forumdada okuyorum tahmini yapanlar varmis heves ediyorum merak ediyorum olamaz mi bi tahmin yuruyebilirdk. iyi gozukuyodu ultrasonda gayet