aysenur9 Bende çok çekiyorum o ağrıdan dönemiyorum yatakta oturup kalkınca zorlanıyorum doktorum bebek büyüdükçe baskı yapıyor destek alıyor dedi bol bol dinlen dedi ama gurbette nerde dinlenmek her iş bana bakıyor maalesef alıştım artık genelde yan yatıp tam arkama orta sert bi yastık kırlent koyup kendimi az geriye veriyorum Toto’mu yastığın üstüne gelecek şekilde rahat ediyorum öyle … sende böyle şeyler deneyebilirsin belki bi faydası olur