Sengul82 Kızlar d3mir magnezyum ne içiyorsunuz.. yada kullanmayan varmi.ben kullandıktan sonra sekerim dengesizlesti yükselmeye başladı. Ne biliyim ya kafam allak bullak.kullanmayan varmi.ben şuan 12+3 teyim
Yagmur2210 Sengul82 canım hamileik te o vitaminlerin hepsine ihtiyacın var öyle düşünme çünkü yedilerimizden çok fazla vitamin alamıyoruz malum ne yediğimiz belli değil hepsi önemli vitaminler
Kubrailkan Ben 12.haftada henüz folik asit birakmamistim. Demir hapını da öğrendiğimde beri alıyorum. 13te de omega3e geçtik 🥰
Yagmur2210 Kubrailkan Kubrailkan OMEGA ya çok erken baslamadinizmi bnm çevremde ki kişiler son 3 ay da alıyor bnm Dr umda hala vermedi
Sengul82 Yagmur2210 cnm dokotr bana folik asidi kesti.magnezium kalsiyum d vitamini içeren ilaç verdi ve demir ilcı verdi.bunlari kullanınca sekerim çıkmaya başladı fazladan insulin kullanıyorum zaten.senn hangilerini kullanıyorsun
Sengul82 Mltmsncn ben magnesium potasyum d vitamini içeren hap verdi..ayriyettten feremat demir ilacı