Emelyurtpinar ben her gün meyve (muz,armut,mandalina her gün net yiyorum isteğime göre yanına portakal elma ekliyorum) kuru yemiş (genelde fındık/badem ceviz) ve tereyağ pekmez/bal tüketiyorum. Peynirde kaşara ağırlık verdim o gün peynir yemediysem gün içinde yoğurt yiyorum her gün süt içmeye çalışıyorum. Yani muhakkak peynir yoğurt süt üçlüsünden birini günüme ekliyorum. Bunlar her gün yaptıklarım artık alışkanlık oldu 😅 uyanır uyanmaz muz mandalina yiyip kahvaltı hazırlıyorum 2saat sonra meyve vs vs iştahım bazen açılıyor bazen normale dönüyor ama hiç iştahsız olmadım ya 😅 bulantım şükür hiç olmadı 26+2 deyim 861gr 33cm. 15kg aldım 🥲