Deva22 Zuhalls ilk başta Elif diye okumam 🙈 bence tek isim daha kolay ve anlaşılır Nisa çok güzel ayrıca
Zuhalls Deva22 teşekkür ederim kendi ismimde elif benim de iki ismim var o yüzden iki isim düşündüm 😁