Yagmurratess38 İki hafta önce doktora gitmiştim bebegimin 6 haftalık oldugunu ögrendim dün gittigimde bebegimin hala 6 haftalık oldugunu gelişmedigini söylediler kalbi çok yavaş atıyor dediler ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
35SD28 Yagmurratess38 inşallah sağlıksız gebelik değildir kuzum. Dikkat et kendine iş güç yapma bir süre. Muz ceviz et yoğurt süt kefir çorba bol su mercimek ve bulgur pilavı… bunlar faydalı besinler ama şu an kandan besleniyor. Yine iyi beslenmeye çalış. Mutlaka başka doktora daha git derim. Rabbim sağlıklı bir şekilde büyümeyi nasip etsin