fenci_anne Merhabalar 2,5 aylık bebeğim var çok fazlası kusması oluyur reflüsü var bugün doktor Gaviscon infant ilaç verdi , kullanıp işe yarayan var mı bebekte düzelme oluyur mu kusma da