aley0192 nese_gocuk ben ikiz gebeyim yunus emre hastanesi döndü durukana gidiyorum şehir hastanesi çalışanları doktorundan temizlikçisine kadar sanki zorla çalıştırıyomuş gibi davrandıkları için tercih etmiyorum aklında bulunsun