Mfyy gizzzy35 sizin adınıza çok sevindim kucağınıza almak nasip olur inşallah :) aşılamadan sonra yattınız mı ben çalışıyorum eğer yatmak gerekiyorsa iş yerine söyleyeceğim
minigiminannesi03 Hayalim1234 asilama yaptırdım bende birsey almaya çalışma dinlene biliyorsan dinlen doktorun ilişki onerdiyse iliskiye ağır kaldırma rahatına bak
Hayalim1234 minigiminannesi03 hayırlısı bakalım sıradan ev işlerini yapıyorum zaten bir işte çalışmıyorum genellikle evdeyim