Aslanym Kizlar belirli bir haftaya gelince bebeğin hareketlerini saymak gerekiyormuş ilk hamileliğim pek bilgim yok acaba kaç kez hissetmemiz gerekiyor günün hangi saatlerinde bilgisi olan var mı acaba
Zehra9616 Aslanym 30+5 bana 3 gun once say dedi de sayacagim durum yok surekli hareketli zaten sayilcak bi durumda degil suan 34 ten sonrasinda tamamen saydiriyolar ama
Bebegimveben0811- Aslanym bana doktorum say falan demedi her bebek farklı bazı bebekler çok üşengeç bazi bebekler çok hareketli