Seraykg merhaba Seray adaşım benimde doğuma 4 hafta kala başladı sağ Kalçada topallıyordum resmen doğum yapalı 6 bucuk ay oldu hala tam anlamıyla düzelmiş değilim kemik iliği ödemi olmuş bende yaklaşık doğumdan sonra 5 ay topallayarak yürüdüm hep yattım cok zor zamanlar geçirdim cok sükür şu an daha iyiyim inşallah benim gibi olmazsın oğlumu bile daha yeni yeni kucağımda taşıyabiliyorum