Elifveoglu aynen bende öyleyim doktora da gittim bebek kanala girmeye çalıştığı için ağrılar oluyormuş öyle dedi ama artık dayanamıyorum dedim biraz daha ileri haftada olsaydın sezeryanla alırdım seni uğraştırmazdım dedi salı günü randevu var bi konuşacağım bi yanım normal doğum istiyor ama bi yandan da bi an önce doğurmak istiyorum 🤷😁