Hanımlar hastanede ebe 2 satte bir emzir sonra mama ver sarılık olmasın dedi öyle yapıyorum ama her 2 saatte bir 10-15 cc mama verecekmişim sormak aklıma gelmemiş doymuyor sütüm inmediği için bende her 2-3 satte bri emzirip kaşıkla mama veriyorum mamada sorun zaten ne vereceğimi bilemedim aptamil 1 aldım ilk gün evde çok kaka yaptı ağladı bir gün sonra aptamil conformil aldım oda kakası kuş kadar yapmaya başladı napim bilemedim