Beybilerim Merhaba hanımlar 29+2haftalık ikiz gebeyim. Dün öğleden sonra kendi kendine sesim kısıldı sonra bi açılıyor bi kısılıyor. Grip falan da değilim. Bunun gebelikle bir alakası varmı. Bilgisi olan cevaplayabilirmi.