Selindora ben de hala gidiyorum doğuma az kaldı ve ben de hala kararsızım. Aslında biraz da bu yüzden sormak istedim. Fakat işte bir de şu önemli, doğum yaptırırken nasıl, sezaryen yaprken destek oluyor mu, eli hafif mi, sonrasında ilgili mi? Dikişlerinde sorun çıkıyor mu? Hep bunlar iyidir diye düşünerek devam ediyorum ama işte doğumu ona yaptıran var mı merak ediyorum 💭