Bende de aynı sorun var 26 haftadan beri 33 deyiz şuan
Ben elimle pıt pıt alt kısma vuruyorum hareket etsin yer değişsin diye cünkü çıkıcak gibi oluyor bendede
İlkinde de muayene etti acılma varmı diye bir muayene olun derim acılma yoktu ama içimiz rahatladı
Oturuyorsanız kalkın bir iki hareket edin oda yerini değiştiriyo aklınızda olsun🙋🏻♀️🌸