Kızlar doktorum çatı muayenesi yapmayacağını söyledi. İlk gebeliğim ve 37+4 haftalığım ve normal doğum bekliyoruz. Hatta bugün dedim doktora belki çatım dardır ve normal doğum zaten yapamayacağım, o zaman boşuna 40-41. haftayı bekleyip sancı çekmiş olacağım. Sonuçta yine sezeryan olur o durumda. Ama net bir şekilde ben muayene yapmıyorum, çatın darsa da doğuma geldiğinde sezeryana alınırsın, bebek anne karnında daha fazla durmuş olur, daha iyi olur dedi🤷🏻♀️