zeynopd
İlk defa duyuyorum böyle birşeyi ama düşününce zaten amniyon sıvısında idrar, deri döküntüleri, tüy döküntüleri gibi şeyler var diye biliyorum. Bebek de bu suyu yutuyor ve tekrar idrarını yine bu suya yapıyor. Yani doğal olarak bu sudaki kalıntıların yada döküntülerin midesinde olması normal değil mi? 🤔