Benım oglumda 26aylık kendı besıgı var onda yatıyor pzt dogum yapıcam yenı bebıs de sepet besıkde yatacak 6ay kadar yanı ınsallah o kadar sıgar da yatar 😂 sonrasında oğluma baza alıp kardesını onun besıgıne gecırmeyı dusunuyorum umarım planladıgım gıbı olur 😔 sizin bebiş daha kucukmüş size sanırım bır park yatak daha gerekecek