Öneri istiyorum benim gibi olan varmı yada son güne kadar alaturka tuvalet kullanan 27+2 oldum göbeğimde çıktı ben normal alaturka tuvalet kullanıyorum klozetten midem bulanıyor mecbur olmadıkça asla kullanmam sevmiyorum benim yapımla alakalı ama artık son on gündür tuvalette oturamıyorum bebek sıkışıyor gibi hareketleniyor kitleniyorum bende ama klozette istemiyorum içime sinmiyor bi sorun olur mu bebeği etkiler mi yada dokuz ay boyunca normal tuvalet kullanan oldu mu doktoru bu konuda bilgi veren varmı hiç.gidersem sorcam bende