Ilaydaile Bayanlar 10+3 haftalığız. Bir kaç gündür sağ elimin parmakları ve ayak parmaklarımda uyuşma var hissetmiyorum bugun iyice vurdu uyuşma. Kolumda ağrıyo nedendir acep?
Ilaydaile KezibanUan kan ile ilgili bi sıkıntım yok ama troidden sıkıntım var. Eczanye sordm uyuşmayı hamilelikte olan bişey normal dedi . sizinki erken başlamış dedi sadece
KezibanUan Ilaydaile benim kansızlıktan oluyo canımda demekki normalmiş hamilelikte bi kaç arkadaşımdada oldu onlarında kan değeri düşüktü
Samiye Benim önce sag elimin 3 parmagi uyusuyordu daha sonra ki haftalarımda ikiside ayni olmaya basladi. Sag elim standart hep uyusuk sol elim gecir uyandıktan bir zaman sonra. Dr magnezyum verdi soda ic muz ye dedi ama malesef faydasini goremedim. Karpal tunel sendromu hormonların yukselmesinden dolayi kaynaklaniyo kan artışı hizlaniyor. Doğumdan sonra geçiyor fakat bazi annelerde kalici olabiliyor dedi biz onu ameliyat ediyoruz dedi. Sende dr na bi danış bence
Ilaydaile Samiye bende eczaneye sordum normal dedi. Doktoruma sorucam gittiğimde . benimde sağ elimde oluyo hep parmaklarmda oluyodu şimdi bütün kolum uyuşmaya başladı. Soda gazlı hergün içmek sakıncalı buluyorm . doktor bi sakınca görmüyo mu acaba
Sinemira Ilaydaile meyveli içme demişti benim doktorum bende sadece içemiyordum alıştım şimdi meyveli içemiyorum