Kızlar öncelikle herkese merhaba 🤗 ben bugün doktor kontrolüne gittim , ikili taramada bebeğimin genitali ve kordonu çok yakın olduğunu için net bişey dememişlerdi . Erkeğe benzediğini söylemişlerdi , bugün yine aynı şey denildi kesinleşmesi işin detaylıyı bekle dediler. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ? Bu arada 16+2 haftalığım.