MislinaDerin canım biz enine boyuna araştırdık doktolarımızla da görüştük.Çocuk doktoru doğduktan bir gün sınra sadece kremle uyuşturarark sünnet ettiğini ve çok konforlu olduğunu söyledi.Fakat perinatologum da ; çocuk doğumca zaten aşıları fitili bilmem nesi bir sürü bir şeylere maruz kalıyor,3-7 gün arasında sarılık da olabilir o yüzden bekle 40 ı çıkar çıkmaz yaptır dedi.Biz de kırkını bekleyip öyle yaptırmaya karar verdik