Bence az değil canım benm 37 de 2800 dü doğumuna kadar alır yine kilo son haftalarda sadece bebeğe gidiyormuş zaten ama ekstra ben kilo için hamileliğim boyunca muz yedim haftasına göre hep ideal kilodaydi fazlada takma kilosunu kişiden kişiye değişir çok kilolu olması da iyi bir şey değil zaten