Kızlar 10 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var tahlillerimde baya yüksek çıktı bakteri doktorum SUPRAX antibiyotik verdi daha önce kullanan varmı bebeğe bi zararı olsa vermez doktorum ama yinede korkuyorum bugün başladım kullanan varsa yan etkileriniz oldumu 😞