Fulyaaa1 Kgksdkgk65 biz baby plus canyon aldık baya kaliteli kullanmadık ama malzemesinden anlaşılıyor
Seyma_ck Kgksdkgk65 Almadım daha ama alırsam ya kabin boy ya da baston model alacağım.Kabin boy kanz f go olabilir ben çok beğendim.Bastonda da joie’nin mirus modeli var birebir gördüm inceledim hem kullanışlı,hem sağlam bir arabaydı.Travel sistemi kimse önermiyo bu arada eğer düşünüyorsanız.E bebekte baktık biz satıcı diğer arabalar daha pahalı olmasına rağmen baston önerdi eninde sonunda anneler gelip bunları alıyo dedi
Kbr-2 Kgksdkgk65 asansörlü evde değilsen evin merdivenliyse kesinlikle travel alma ben bebeğimle tek başıma bi yere gidemiyorum travel 2 parça oluyo ve ağır yracel alma
nuzunismail Kgksdkgk65 Ben kraft onyx aldım henüz kullanmadım ama kurduk gayet güzel, katlanınca da epey küçülüyor bagaja falan rahatlıkla sığar tavsiye ederim
mutlugebeee Kgksdkgk65 travel sistem hiiç istemeyen bi insan olarak Yoyko City’den çook memnun kaldım. 2 buçuk aylık oğlum sayısız kere kullandık hiç durduğumuz yerde durmuyoruz😂 Hiçbir problem yaşamadım sanırım şu an epey pahalılanmış ama😞
Kgksdkgk65 mutlugebeee şimdi netten baktım hepsi burada da güzel yine fiyatı. Bugün ilk defa ebebeke gittik baktık kenar kısımları gold vs hiç sevmediğim renkler vardı. Almadan döndük. Ama yoyko city yazınca siyah çıktı çok hoş görünüyor 😍
ggkca Kgksdkgk65 eğer kabin boy alacaksan Hamilton R1′i öneririm, oldukça hafif 6 kg, tek elle açılıyor,tek bi hareket ile kendi kendine katlanıyor, katlaninca cok yer kaplamiyor, birde yeni doğandan 22 kg kadar oluyor.
mutlugebeee Kgksdkgk65 bende gri olanı var gerçekten dış görünüş şahane, bende mağazalardan çok baktım ama içime sinenler uçuk fiyatlıydı uygun olanlarda sağlam değildi. Ben oğlum doğduğundan beri iki günde bir mutlaka kullandım pusetini arabasını her şeyiyle çok memnunum😍
ggkca Kgksdkgk65 Daha kullanma fırsatım olmadı ama zaten benim bebeğim zaten kış bebeği olacak ilk başlarda da puset kullanırım diye benim için sorun olmadı.
efesmom Kgksdkgk65 baby2go mc plus cabin travel sistem aldım aşırı kullanışlı bebeğim 1,5 aylık kullanıyorum tavsiye ederim. Hantal değil üstelik taşıma çantası bile var mutlaka inceleyin derim 👍🏻