Mylittlebaby Merhabalar hanımlar. Regl 3 gün gecikti.test yaptım. Silik çizgi çıktı. Biraz akıntım var. Sizce hamile ola bilir miyim?)
kuzeymomsss Mylittlebaby adetime 3 gün kala silik test ile öğrendim. En doğru sonucu kan verip alırsınız ☺️ hayırlısı olsun inşallah 🌸
Sevilayozdemir Mylittlebaby bende 4+2 adetim 2 gün gecikti seninde muhtemelen bu civarlarda bugün test yaptım ikinci çizgiyi gördüm %100 olması için kan vermek gerekir ☺️ hayırlısı olsun inşallah 🤲 varsa da bebis sağlıkla gelmesi dileğim ile
[silindi] Mylittlebaby benimde aynı coook ince cizgi sekildeydi gecmesine rağmen ertesi gün tekrar yaptığımda koyu çizgiyi görmüştüm 🐤insallah hayırlı haberler alın
Betulmtn Mylittlebaby siz kacgund3 Bi adet oluyorsunuz da daha 3 haftalikken adet iniz gecikmiş oluyor 🤔
Mylittlebaby Sevilayozdemir inşaAllah🥰♥️ Çok teşekkür ederim. Senjn içinde hayırlısı olsun.Allah kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻♥️
Mylittlebaby Betulmtn 3 hafta degil.3 hafta 6 gunde test yaptim.yani 4 haftaya yaklasiyor.25-26 gunde bi adet oluyorum.coğu zaman 25gun.gayette normal