Ozgeozgul https://resimyukle.io/r/nDBJ2mAuJZ Tam bacak arası 11. Hafta sizce çıkıntı var mı düz mü doktor haftaya söyleyecek ama tecrübelilere soruyorum sizinkine benziyor mu :) tabiki de doktor bilir tabiki de siz uzman değilsiniz ama kendi bebek ultrasonlarınızla kıyasyabilirsiniz diye düşündüm :)
Reyhanhnm Ozgeozgul 11 haftalık çok küçük ya bizim de kıza benzetmişti o haftalarda ama Oğluşumuz geliyor 🧸
[silindi] Ozgeozgul bacak arası boş gibi çok yakınlaştırdım ama göremedim hayırlısı olsun sonradan da oluşabilir tabi daha küçük :)
[silindi] Ozgeozgul ben direk ultrason fotoğraflarından anlamam ama bacak arasından herkes anlar tabi ondan bakmak istedim :)
Ozgeozgul [silindi] doktor da dedi şuan küçük düz kalırsa koz haftaya çıkıntı olabilir dedi şuan düz olması da koz demek değil bu hafta zaten düz olur dedi ama bu cümle bana kız gibi geldi 😂
[silindi] Ozgeozgul ama burda çok duyduk başlarda çıkıntı yoktu sonradan erkek dediler falan :) o yüzden 11 haftalık için küçük yani şuan çıkıntı yok doktorun dediği gibi :) sonra oluşursa Allah’ın işi işte sağlıklı olsunlar 🙏🏻😍
Ozgeozgul [silindi] anlamam ama bakınca erkek hissettim bilmiyorum gönlünden geçen ve sağlıklı olsun inşallah 🙏🏻
esgun Benm bebeğimin 12. Haftasında böyle bir çıkıntı vardı o haftada da 15. Haftada da erkek dedi doktorum. ![https://www.hizliresim.com/jkhdbtc]
Ozgeozgul burcural1 bizim 11 olunca çıkı tı olmaması normalmiş haftaya bu çıkıntı çalarmış işte eğer haftaya çıkmazsa kız diyecek demek ki
burcural1 Ozgeozgul aynen benimkide aşırı yakınlaştırınca görünüyordu zaten Son adete göre 11 haftalıktı ultrason da 12 haftalık çıkmıştı
Ozgeozgul burcural1 haftaya netleşir o zaman sağlıklınolsunlar her şeyden önce ama ailede erkek bebek olmayınca biraz meraklar erkek bebek üzerine de ondan 🙈