Normalde 6 sı perşembe günüydü doğumum ama covıd olduğum için iptal oldu. Şükür testimiz bu gün negatif çıktı. Doktorum ile görüştüm duruma göre pazartesi gel ala bilirim dedi. 38+1 günlüğüm şuan. Bebeğim de kalp yetmezliği var 😔 Doğumda yoğun bakıma alınacak hemen. Sonrası ise ameliyat. Lütfen dua edin iyileşip sağlığına kavuşması için 🙌🏼 Başkasının başkası için ettiği dualar çabuk kabul olurmuş. Alptuğ koyacağız adını nasipse. 😔