Bilen yazsın bende bekliyim şurada
33 haftayım hareketlerden agrıdan canım cıktı
Yeri daraldı azalır hareketleri sanıyodum yok vajinadan cıkcak gibi kasıklarım karnım falan sürekli donmesinden agrılı 🥺😂sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim canım cok yanıyo