Melisahsendursun Naz1905 kadin doguma gidiyorsun ozaten soyler sana sonra sana eczaneden glukoz al diyecek onu alip sabah ac karnina kan alma odasina gidip icip yaptrcaksin zaten doktor yonlendircek seni banada demisti ben korkudan icemem diye yaptirmadim
bollysena Naz1905 kadin doguma gidiyorsan o hallediyor zaten.. ayrica artik eczanelerden almana gerek yok cunku kac doz olacagini hastane ayarliyor onlar gazoz kutusu gibi biseyde veriyorlar artik o sekilde