İlk zamanlar ben çok çektim, ritm çok yüksekti nabzım arada duruyordu yani 2ye 1 atıyordu,bir ay kitlendim kaldım psikolojim gitti, ben çok iyi bir kardiyoloğa gittim,doğuştan gelen ufak bir sıkıntıymış benimki ama hamilelikte hormonlarla beraber ortaya çıkmış, 10 günede geçebilir hamilelik boyuda sürebilir dedi, çok şükür hamilelik sonuna kalmadı birsüre sonra geçti, ama doktorunda dediği hamilelikte nabız herzaman normalinden 10 20 puan üstte çıkar