sema_aa Kızlar 38+4 günlük hamileyim bugün doktor kontrolümde herşey normaldi nst ultrason vs. Şuan kasık ağrım var bu normal mi yaklaşık 10 dakikadır kesintisiz ağrıyor adet ağrısı gibi. Sizce doğum yaklaşmış olabilir mi ?
sumeyyearas Ben de 38+2 yim. 1cm açıklık var dedi. Yürüyemiyorum kasık ve vajina ağrısından. Bel ağrım da çok var
sema_aa sumeyyearas henüz çatı muayenesini yapmadı doktorum. Doğum zamanı yapacağını söyledi açıklığı bilmiyorum o yüzden