Hanımlar merhaba size birşey danışacagim 29+3 uz bugün doktora gittiğimde doktor amniyon sıvısının arttığını söyledi.ve şeker yuklemesi testi istedi ben 17.
Haftada yaptırmıştım ama bir sknti çıkmamıştı sizde de böyle bir durum yaşandı mı açıkçası korktum inşallah kötü bir durum yoktur