Zberna 32+2 gebeyim sol kasıkta aşırı derecede ağrı oluyo bazen yurumeme bile engel oluyo sebebi ne olabilir p.tesi hastaneye gitcem ama ağrı gecmeyince merk ettim
Busra2013 Zberna 31+3 karnım agrıo bıde bebek kendını sagda sıkıyor saga sola donunce vajına agrıo doktora gıtmedım pazartwsı kontrol var dıe cok korkuom erken dogum dıe
Algorab Zberna 32+4 üm.Ayni agri benimde sag kasığımda var, hareketle artan bi agri.Carsamba günü dra sordum rahim genislemesiyle alakali dedi bi de eğer bi operasyon falan gecirdiyseniz o bölgenizde baski arttıkça ağrıya neden oluyormuş.