Glsh14 biberonda lansinoh kesinlikle. Çok çokçokmemnun kaldım ben meme reddi vs bişe yaşamadım hala da onj kullanıyorum. Emzik diye sorarsan avent derdim ilk oğlumda onu kullanıyodum ama e bebekte babyplusın emziğine denk geldim. Aventin aynısı ve 2 tanesi 26 lira mı neydi. Şuan oğlum onu kullanıyo. İkincisine de onu alıcam direk:)