Ozlem2206 Dmllale üç gün çok uzun bir süre gerçekten hiç hissetmediyseniz acilen gidin doktora gün boyu hiç hissedilmezse gidilmesi gerekirdi
Ceren_01 Dmllale bagırsak hareketleri olunca bebek pek hissedilmiyor doğru ama ishal tehlikeli bir durum bebeğinizin suyu azalır bi kontrole gidin isterseniz
Dmllale Ceren_01 gittim canım herşey yolunda serum taktılar bebekte iyi evet bağırsak hareketlerinden anlaşılmıyor
Gizemkeskin Mavimiz hareketleri baya azalınca gittim doktora yatış verildi nst de çok yoğun sancı çıkıyor umarım erken doğum riskimiz olmaz 🙏
Dmllale Mimik dün gece ve sabah devam etti zaten sadece gece ve sabah arka arkaya ishalim devam ediyor. Bakalım şuanlık birşey yok inşallah geçer
Mimik Dmllale canim bak, 1lt suya, 1 tatli kasigi seker, 1 cay kasiginin ucuyla tuz git gel onu ic , Ishal sebeiyle vicusundan giden minaral ve tuzlarin geri alimina yardimci… Ben uzun sure ishal yasadim…
Melekk-911 Dmllale bende 20+5 im. Hareketini bazen hissediyorum sonra bir kacgun hissetmiyorum .normalmiş bu haftalarda
Mimik Dmllale kullandigim demir ve decavit hapi….bunlar bende ishal yapiyordu… Ama ilgisizligi birak beni basindan savan doktor yuzunden devqm et dedi ve ettim… Tum sindirim sistemim altust oldu🤢 Gebelikte uzun sureli ishalde bebegin suyunun azalmasinana sebep… Ve o doktor sayesinde su azligiyla riskli gebeydim… Cok sukur 35+2ile riski gebeydim diyebiliyorum artik … Bu zmana dek neler neler cektim😅
Mimik Dmllale evet vallahi öyle… Dedigim tarifi kesinlikle kullan… ishalinin azalmasina da yardimci… 1 bardagi kafana diktiginde cok anlamiyorsun😅 birkac saat arayla 1 er bardak dik kafana… Icine istersen limon sıkabilirsin demisti doktorum, denedim ben oyle daha kotu oldu icemedim… Icebilmen icin herturlu seyler yapabilirsin🤗 Sen de insaAllah saglicakla kucagina alirsin yavrunu🥰